רוצה לוודא שהעסק שלך מתנהל באופן יעיל וחכם, מנהל את כל הספרים בצורה תקינה ובשורה התחתונה, חוסך כמה שיותר?
מלאו פרטים עכשיו וניצור קשר בקרוב!
למידע וייעוץ מקצועי



    למידע נוסף וייעוץ מקצועי >
    למידע נוסף וייעוץ מקצועי X
    השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם



      שירותי יועץ מס

      איך יועץ מס יכול לעזור לעסק שלך?

      ניהול עסק כרוך בהיבטים פיננסיים רבים וכפוף לכללי חשבונאות ומיסוי הקבועים בחוק. כדי להימנע מבעיות העלולות להיווצר בגלל ניהול פיננסי וחשבונאי לא מקצועי, יש להיעזר באיש מקצוע באופן שוטף.

       

      יועץ מס שמומחיותו היא מיסים והתנהלות מול רשויות המס יכול לסייע לעסק שלך לעמוד בכללים הרבים והמורכבים שנקבעו בחוק, לנהל עבורכם את ההיבט הפיננסי ולפטור אתכם מדאגות בעניין זה.

       

      יועץ מס מורשה לעסוק בתחום לאחר שעבר בחינות הסמכה מטעם נציבות מס הכנסה וקיבל תעודה המתירה לו לעסוק בתחום. בנוסף עליו לעבור תקופת התמחות בת שנה.

      לקוחותיו יכולים להיות בעלי עסק עצמאי וחברות עם מחזור הכנסות קטן המוגדר על יד רשויות המס (כחצי מיליון ₪). גם שכירים שנתקלים בסוגיות מיסוי יכולים להיעזר בשירותיו.

       

      שירותי יועץ מס המוצעים במשרד גרינברג 

       
      • ליווי בפתיחת עסק
        מרגע ההחלטה על פתיחת עסק תקבלו ליווי במילוי הטפסים הנכונים ורישום העסק ברשויות המס השונות. הוא יכול לתת לכם יעוץ נוסף של תחזיות פיננסיות, כדאיות ותמחור מוצרים, שיסייע לעסק להתחיל את פעילותו עם תשתית פיננסית טובה.
      • הגשת דו"חות תקופתיים
        קיימת דרישה חוקית להגשת דו"חות למס הכנסה. דוגמאות: דו"ח המדווח על מע"מ מדי חודש, דו"ח ניכויים על שכר עובדים וניכוי במקור מספקים, דו"ח לביטוח לאומי, דו"חות כספיים המוגשים אחת לשנה למס הכנסה ועוד. רשויות המס דורשות דיווח מקוון באמצעות שידור דו"חות באתר האינטרנט. יועץ מס יכול לבצע דיווח זה עבורכם.
        הגשת דיווחים על ידי יועץ מס תמנע פיגורים וקנסות וכן טעויות שעלולות ליפול עקב חוסר הבנה או חוסר ידע.
      • ייצוג לקוחות ברשויות המס
        קיימים מצבים בהם נחוץ תיאום מול גורם ברשויות המיסוי או משא ומתן לגבי שומות מס שניתנו ללקוחות. דוגמאות: טיפול בחובות של הלקוח ברשויות המס, ביטול או הפחתה של קנסות, יעוץ וליווי במקרה של חקירה ועוד.
      • החזרי מס
        בקיאותו של יועץ המס בענייני המיסוי עשויים לעזור במקרה של בקשות להחזרי מס המגיעים ללקוחותיו על פי החוק.

      היועץ יבחן האם יש מקום לבקש החזר מס. ירכז את כל המסמכים הדרושים להגשת הבקשה ויפעל עבור לקוחותיו מול רשויות המס להשיג את ההחזר באופן תקין וחוקי.

      • תכנון מס
        חוק המיסוי מפורט ומורכב ולעיתים אנו ברור וחד משמעי. בעל מקצוע, הבקי בסוגי המיסים השונים, יכול לבחון חלופות שונות של עסקאות של העסק שלכם בהיבט המיסוי ולייעץ לכם באיזו עסקה תשלמו פחות מס. התייעצו עם יועץ המס בכל תכנית עתידית כדי למקסם את הרווחים ולשלם מס מופחת.

      שירותים נלווים ליעוץ מס

       
      • ניהול תזרים מזומנים
        שרות לעסק שלכם שנועד לנהל את התקבולים מול ההוצאות שהעסק משלם במטרה לעמוד בכל ההתחייבויות שהעסק קיבל על עצמו. ניהול נכון של תזרים מזומנים ישמור על כספי העסק וימנע את קריסת העסק.
      • שרותי הנהלת חשבונות
        שרותי רישום כספי של כל העסקאות שהעסק מבצע במהלך הפעילות השוטפת. לכל פעולה בעסק ביטוי כספי, הכנסות, הוצאות, תשלום שכר, פירעון הלוואות ועוד. הרישום יבוצע לפי חוקי ניהול ספרים ויכלול חישובי רווח והכנת דו"חות כספיים.

      לסיכום יועץ מס מקצועי ייתן לכם מגוון שירותים רחב בתחום המיסוי ובתחום הניהול החשבונאי-פיננסי של העסק. הוא ילווה את העסק מרגע פתיחתו ולאורך הפעילות השוטפת ויסיר דאגות מליבכם בתחומים אלה.

      שירותי יועץ מס - גרינברג

      שירותי ייעוץ מס

      משרד רואה חשבון גרינברג מציע שירותי יועץ מס שיוכל ללוות אתכם בכל שתדרשו מבחינת מיסוי ולהביא אתכם לתכנון מס נכון עבור העסק.

      דילוג לתוכן