רוצה לוודא שהעסק שלך מתנהל באופן יעיל וחכם, מנהל את כל הספרים בצורה תקינה ובשורה התחתונה, חוסך כמה שיותר?
מלאו פרטים עכשיו וניצור קשר בקרוב!
למידע וייעוץ מקצועי



    למידע נוסף וייעוץ מקצועי >
    למידע נוסף וייעוץ מקצועי X
    השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם



      כל מה שצריך לדעת על רילוקיישן לארצות הברית

      רילוקיישן לארצות הברית
      תוכן עניינים

      רילוקיישן לארצות הברית הוא צעד חשוב שמשפיע על המשפחה כולה ועל החיים של כל אחד מבני המשפחה. ולכן הכרחי להתכונן לתהליך ביסודיות ולהיערך אליו היטב כדי למנוע שיבושים וליהנות ממעבר חלק, קל ונעים לכולם.

       

      המעבר מהחיים בישראל לחיים בארצות הברית מלווה בתהליכי הסתגלות ארוכים ומורכבים. ולמרות זאת ישראלים רבים מוכנים להתמודד עם כל הקושי כדי להגשים את החלום האמריקני, לשפר את איכות חיים ולהעניק לילדים הזדמנות לחיים שלווים ואפשרויות טובות יותר להצליח.

       

      ככל תהליך הגירה גם תהליך הרילוקיישן לארצות הברית אינו פשוט כשלעצמו, אך אפשר לצמצם את הקשיים הצפויים ואולי אף להימנע מהם לגמרי. איך? בתכנון יסודי ומוקפד. תכנון הרילוקיישן הוא הסוד להצלחה בו, והדרך היחידה להתמודד עם האתגרים הנלווים אליו.

       

       

      חולמים על רילוקיישן מוצלח לארצות הברית? הינה המדריך המלא שייתן לכם את כל המידע ויעזור לכם להתכונן היטב להרפתקה המרתקת ביותר בחייכם.

       

      מתכננים רילוקיישן? משרדינו מציע ייעוץ והכוונה לרילוקיישן לכל מקום בעולם

       

      רילוקיישן לארה"ב

      יש ישראלים שמתכננים רילוקיישן לארצות הברית, ורואים בזה לא יותר מהרפתקה ייחודית מוגבלת בזמן, ויש ישראלים שבשבילם הרילוקיישן הוא מילה עדינה המתארת כוונה מובהקת ומוחלטת להגירה מן הארץ.

       

      מטרות הרילוקיישן הזמני עשויות להיות השתלמות מקצועית, לימודים אקדמיים, קידום במקום העבודה והתנסות בחוויה האמריקנית השלמה. לעומת זאת הרילוקיישן הקבוע מסייע לישראלים להתחיל בתהליך הגירה מחייב שכולל ניתוק תושבות וויתור על האזרחות הישראלית.

       

      כך או כך הרילוקיישן הוא תהליך בירוקרטי במהותו, וכדי לצלוח את סבך הבירוקרטיה גם בישראל וגם בארצות הברית כדאי שתעבדו עם צ'ק ליסט מקיף ויסודי שיאפשר לכם לסגור את כל הפינות, להשלים את כל ההתחייבויות, למלא את כל המטלות ולהכין את הקרקע לנחיתה רכה ומוצלחת בארצות הברית.

       

      כיוון שאת תהליך הרילוקיישן מתחילים בארץ, רצוי להיעזר באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שיסייעו לכם להתמודד עם אתגרי הבירוקרטיה ועם המורכבויות שלה בשתי הארצות. במשרד רואי חשבון גרינברג תקבלו מענה לכל השאלות שמטרידות אתכם ותבינו שתכנון הרילוקיישן יכול להיות חוויתי ומהנה בדיוק כמו הרילוקיישן עצמו.

       

       

      אז איפה מתחילים? איפה לא? בצ'ק ליסט לרילוקיישן מושלם. אז בואו נכתוב אותו ונלמד היטב את כל הסעיפים שלו.

       

       

      מה אתם באמת יודעים על ארצות הברית?

      ארצות הברית מתפרסת על שטח יבשתי של יותר מ־9 מיליון קילומטרים רבועים. אוכלוסייתה מונה מעל 335 מיליון נפש. בשטח יבשתי כה גדול ועם אוכלוסייה כה הטרוגנית, לא מפתיע שיימצאו הבדלים מובהקים כל כך בין מדינה למדינה ובין אזור לאזור.

       

      בחמישים המדינות החברות בברית תמצאו הכול מהכול – החל במבטאים משונים ודיאלקטים מיוחדים, דרך נורמות חברתיות מפתיעות וכלה בחוקים מקומיים מוגדרים וייחודיים, כך למשל:

       

      • הטמפרטורות בחוף המזרחי שונות מאלה של החוף המערבי.
      • החורף בלב המדינה קשה יותר מהחורף בדרומה.
      • אזורי הספר מציעים התנסות תרבותית שונה מהחיים הקדחתניים בכרכים הגדולים.

       

      מגורים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מציעים לישראלים אין-ספור התנסויות, חוויות ואפשרויות, וכדי שתהליך הרילוקיישן עצמו יהיה קל, זורם ורגוע, כדאי להימנע מנדודים מאזור מגורים אחד לשני. רצוי להחליט מבעוד מועד על אזור מגורים קבוע וללמוד עליו כל מה שאפשר.

       

      תכנון רילוקיישן לארה"ב יהיה זורם יותר ככל שתהיו בקיאים יותר בסביבת המגורים החדשה שלכם ותכירו אותה עוד לפני שתגיעו אליה.

       

      הוצאת ויזה לארצות הברית

       

      החוויה האמריקנית מתחילה בוויזה

      גם אם הרעיון של הרילוקיישן עדיין מעורפל, ועוד לא הוצאתם שום דבר אל הפועל, מומלץ שלא תשתהו ותתחילו בהליכים לקבלת ויזה – אשרת כניסה – לארצות הברית. את אשרת הכניסה תקבלו בשגרירות ארצות הברית בסיומו של תהליך בירוקרטי לא סבוך אך ארוך למדי.

       

      יש סוגים שונים של אשרות כניסה לארצות הברית:

      • אשרות לצורכי תיירות.
      • אשרות לצורכי עסקים ועבודה.
      • אשרות לצורכי לימודים.
      • אשרות לצורכי מעבר או רילוקיישן.

       

      אשרות לצורכי עבודה ומגורים ניתנות לאחר הגשת בקשה מיוחדת וכוללות זמן המתנה ממושך עד לקבלת תשובה. ולכן גם אם אתם רק משתעשעים ברעיון הרילוקיישן ולא סגורים על הכול, עשו את הצעד ההכרחי הראשון – מלאו את טופס הבקשה לוויזה, הגיעו לראיון בשגרירות והיערכו לתקופת המתנה ממושכת עד לקבלת מסמכי האשרה המיוחלים.

       

      אפשרויות תעסוקה בארצות הברית

      אם אתם עושים רילוקיישן מטעם מקום העבודה, אינכם צריכים לדאוג לפרנסה, וכדאי שתסייעו לבני הזוג למצוא תעסוקה ההולמת את כישוריהם ויכולותיהם.

       

      אם מדובר ברילוקיישן לצורכי הגירה, כדאי שהחיפוש אחר תעסוקה ייערך בד בבד לחיפוש אחר מקום מגורים. בדרך כלל שני הדברים – תעסוקה ומגורים – קשורים זה בזה ומשפיעים זה על זה. עם זאת אפשר להתחיל את תהליך הרילוקיישן בחיפוש אחר מקום מגורים ורק לאחר מכן להתפנות לחיפוש אחר מקום עבודה, ולהפך, כמובן.

       

      אפשרויות התעסוקה בארצות הברית הן רבות, ואם אתם שולטים היטב בשפה האנגלית, רכשתם מקצוע מבוקש, יש לכם תואר אקדמי וניסיון תעסוקתי, תוכלו למצוא בקלות עבודה מעניינת בתחום העיסוק שלכם.

       

      גם אם אין לכם מקצוע מוגדר, השכלה ספציפית וניסיון, תוכלו למצוא הזדמנויות רבות לעבודות כלליות גם בערים הגדולות וגם באזורי הספר. במדינה כל כך גדולה כמו ארצות הברית תמיד יש צורך בידיים עובדות בתחומים כמו מכירות, שירותים, תיירות ונופש, הובלות ועוד. ואם אתם חרוצים וניחנים במוסר עבודה גבוה, האפשרויות לקידום לא יאחרו להגיע.

       

      שיקול עלויות מגורים בארצות הברית ברילוקיישן

       

      מגורים בכרך או בכפר? הכול על דיור בארצות הברית

      הפרידה מהמשפחה המורחבת ומהחברים הקרובים היא אחד הדברים הקשים ביותר בתהליך הרילוקיישן. הקושי המובן הזה דוחף ישראלים רבים אל חיק הקהילות הישראליות הגדולות בארצות הברית ובעיקר בניו יורק, פלורידה וקליפורניה.

       

      ידוע שאין מקום כמו הבית, ובשבילנו הישראלים הבית הוא לא רק ארבעה קירות. הבית הוא גם קהילה, שפה, מסורת, תרבות וחיי חברה מספקים.

       

      אם חשוב לכם להרגיש בבית גם בארצות הברית, לשמוע את העברית הקולחת, להריח את הניחוחות של ארוחת שישי, לדעת שתמיד יהיה מי שיעזור, היכנסו לאתרים השונים של הקהילות הישראליות בארצות הברית ותכננו מגורים בקרבתן.

       

      רוצים להשאיר את הישראליוּת בישראל? לכו בעקבות הלב או בעקבות מקום העבודה וחפשו מגורים בעיר הגדולה, בכפר או בכל מקום אחר שימצא חן בעיניכם.

       

      ומה לגבי יוקר המחייה?

      אם אתם שוקלים לעשות רילוקיישן לניו יורק, כדאי שתביאו בחשבון שניו יורק היא אחת הערים היקרות ביותר בארצות הברית ובעולם כולו. אחרי ניו יורק – קליפורניה, הבית של עמק הסיליקון, מובילה ביוקר המחיה, ואף שישראלים רבים נוהרים אליה בשל הזדמנויות התעסוקה הרבות בתחום ההייטק, קשה מאוד להתמודד עם המחירים הגבוהים ובה בעת לשמור על רמת חיים נאותה.

       

      אפשרויות מגורים אחרות שכוללות גם חיי קהילה ענפים וגם חיים איכותיים וטובים, אפשר למצוא בניו ג'רזי, בפלורידה ואף בטקסס.

       

      ביטוח רפואי ברילוקיישן לארה"ב

       

      ביטוח רפואי הוא לא דבר מובן מאליו

      מערכת הבריאות האמריקאית שונה בתכלית ממערכת הבריאות הישראלית. הישראלים מקבלים שירותים רפואיים כדבר מובן מאליו, וזה לא מפליא. מערכת הבריאות בישראל מבטיחה שירותי רפואה לכל אזרח ללא קשר ליכולותיו הכלכליות או לסטטוס הביטוחי שלו. אולם בארצות הברית המצב שונה לחלוטין.

       

      שירותי הבריאות האמריקאים אינם זולים כלל. למעשה, הם יקרים מאוד. תושב שאינו מבוטח בביטוח רפואי מקיף, עלול להיות מנוע מקבלת שירותים רפואיים בעת הצורך או למצוא את עצמו בחובות כבדים לאחר קבלת טיפול רפואי בבית חולים או בכל מוסד רפואי אחר.

       

      ביטוח רפואי הוא חלק מהותי ובלתי נפרד מתהליך ההכנה לרילוקיישן. ישראלים שמתכננים רילוקיישן לארצות הברית, יכולים לרכוש ביטוח רפואי במחיר סביר אך הכיסוי הרפואי שלהם עלול להיות לוקה בחסר. לפני רכישת פוליסת ביטוח כדאי לבדוק היטב מה היא כוללת, ומה שיעור ההשתתפות העצמית שתידרשו לה. אל תתפשרו על פוליסת ביטוח זולה ואל תוותרו על פוליסת ביטוח שתמלא את כל הצרכים הרפואיים שלכם.

       

      אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם, מומלץ לרכוש שתי פוליסות ביטוח – האחת בארצות הברית והשנייה בישראל, וכך תבטיחו לעצמכם ולמשפחתכם כיסוי רפואי הולם. כך או כך – אל תגיעו לארצות הברית ללא ביטוח רפואי איכותי לכל אחד מבני המשפחה.

       

      למצוא מוסדות חינוך לילדים

      אם אתם בעלי משפחה, קרוב לוודאי שתקדישו חלק ניכר מההכנה לרילוקיישן עם המשפחה בחיפוש אחר מוסדות חינוך מתאימים לילדים. מערכת החינוך האמריקאית  נחלקת לשניים – מערכת חינוך ציבורית ומערכת חינוך פרטית.

       

      כל מדינה ומדינה בארצות הברית אחראית על מערכת החינוך שלה. אף שהממשל הפדרלי מקצה משאבים לתוכניות חינוך שונות ומפקח עליהן, הוא אינו מעורב בניהול מערכות החינוך הציבוריות של כל מדינה.

       

      שירותי חינוך ציבוריים ניתנים בחינם לילדים מגיל חמש ועד גיל שמונה עשרה. האיכות האקדמית של החינוך הציבורי תלויה מאוד ביכולות, בכישורים וברצון הטוב של המורים והמנהלים בכל מוסד חינוכי, ממש כמו בארץ.

       

      עם זאת, רבים טוענים שהרמה האקדמית במערכת החינוך הפרטית גבוהה ואיכותית בהרבה מזו הציבורית, ולכן רבים נוהרים אליה, אף שהיא יקרה מאוד.

       

      במערכת החינוך הפרטית תוכלו למצוא מוסדות חינוך שמציעים לתלמידיהם תכנים לימודיים עם זיקה לדת ולמסורת היהודית ולשפה העברית. ישראלים רבים שרוצים לשמר את הזיקה ליהדות ולישראליות בילדיהם, בוחרים לרשום אותם למוסדות חינוך פרטיים ולהשקיע בכך משאבים רבים.

       

      אפשרות אחרת שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות, היא החינוך הביתי, וישראלים רבים – כמו גם אזרחים אמריקנים רבים – נוטים להעדיף אותה ולחנך את ילדיהם בעצמם. 

       

      מוכנים לרילוקיישן? כך תעבירו את הבית

      גם המעבר הפיזי לארצות הברית מחייב תכנון והיערכות, על אחת כמה וכמה אם אתם מתכננים רילוקיישן לתקופה ארוכה או לזמן בלתי קצוב.

       

      בשלב זה אתם ודאי מבינים שרילוקיישן הוא הרבה יותר משתי מזוודות וחיוך. רילוקיישן הוא העתקה של חיים שלמים מארץ אחת לאחרת, וכדי שהמעבר יהיה מוצלח, אתם צריכים לדאוג גם להעברת החפצים האישיים, הרהיטים, מכשירי החשמל וכלל המיטלטלין. כדי להעביר לארצות הברית את הבית כולו אתם צריכים להיעזר בחברת שילוח שמתמחה בייצוא פרטי של מיטלטלין.

       

      ההעברה עצמה נעשית במכולה, ולכן כדאי שתערכו רשימה מפורטת של המיטלטלין שלכם ותוודאו שהיא מתאימה לרשימת התכולה הנמצאת בידי חברת השילוח. סביר להניח שאתם תגיעו לארצות הברית לפני המכולה, אז עד שתקבלו לידיכם את כל המיטלטלין שלכם, ודאו שיש לכם כל מה שצריך כדי להתחיל את החיים החדשים ברגל ימין.

       

      לפתוח חשבון בנק מקומי

      חשבון בנק הוא אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות לאחר הנחיתה בארצות הברית. כדי לפתוח חשבון בנק תצטרכו להציג בבנק תעודה מזהה (רישיון נהיגה או דרכון) וכן מספר ביטוח לאומי.

       

      למספר הביטוח הלאומי האמריקני שלכם תוכלו לדאוג עוד בארץ באמצעות השגרירות האמריקנית. כבר בתהליך הגשת הבקשה לוויזה ציינו שאתם זקוקים למספר ביטוח לאומי, והשגרירות תדאג להנפיק לכם ולבני משפחתכם מספר. הוויזה שתקבלו תכלול מספרי ביטוח לאומי, ואותם יש להציג לבנק בעת הגשת הבקשה לפתיחת חשבון. יש מוסדות בנקאיים שיבקשו מכם להציג גם חוזה שכירות וכן חשבונות מים וחשמל על שמכם.

       

      כמו בארץ גם בארצות הברית התחרות בין המוסדות הבנקאיים השונים גדולה, וכל מוסד בנקאי מתחרה על כל לקוח ולקוח. בבואכם לפתוח חשבון בנק אל תהססו לשאול על תנאי ניהול החשבון ועל שיעור העמלות שהבנק מקבל בעבור כל פעולה. כדאי שתפתחו חשבון בנק לאחר שתערכו סקרי שוק, תשוו בין התנאים המוצעים בכל מוסד בנקאי ותקבלו החלטה מושכלת.

       

      רישיון נהיגה אמריקני

      עד שתקבלו רישיון נהיגה מקומי ממשרד התחבורה האמריקני, תוכלו לנהוג עם רישיון הנהיגה הבינלאומי שתוציאו בארץ.

       

      כדי לקבל רישיון נהיגה מקומי תצטרכו להגיע לסניף המקומי של משרד התחבורה, להציג אשרת כניסה, מספר ביטוח לאומי ורישיון נהיגה בין-לאומי.

       

      אם אין לכם רישיון ותרצו ללמוד לנהוג בארצות הברית, תצטרכו להירשם לשיעורי נהיגה ולעבור מבחן נהיגה תיאורטי ומעשי.

       

      רילוקיישן לניו יורק

       

      רילוקיישן לניו יורק

      למרות יוקר המחיה ומחירי הדירות האסטרונומיים ישראלים רבים לא מסכימים לוותר על חוויית המגורים בכרך ההומה והקדחתני ביותר בעולם – ניו יורק. העיר המיוחדת הזאת – על כל שמונה מיליון תושביה – היא המאוכלסת ביותר בארצות הברית. היא מרכז תוסס של כלכלה, תעשייה, פיתוח, מסחר, בידור, אופנה ואומנות ומציעה שפע של הזדמנויות לעבודה ולהתפתחות אישית ומשפחתית.

       

      ניו יורק מחולקת לחמישה רבעים גדולים:

      1. ברוקלין.
      2. ברונקס.
      3. קווינס.
      4. מנהטן.
      5. סטטן איילנד.

       

      בכל אחד מהרבעים הללו תוכלו למצוא קהילות מגובשות של יהודים וישראלים.

       

      כדי להיערך למגורים בתפוח הגדול יש להכין תקציב משפחתי הולם, לוודא שמקום העבודה מובטח, לאתר מקום מגורים איכותי ומוסדות חינוך מתאימים לילדים. קרבה לקהילות של ישראלים בניו יורק מומלצת מאוד בשלבי ההסתגלות הראשונים. הקרבה לקהילה תרכך את הנחיתה שלכם בעיר ותקל גם עליכם וגם על הילדים.

       

      החיים בניו יורק הם הרפתקה ייחודית ויוצאת דופן שישראלים רבים חולמים עליה. לעיתים זוהי הרפתקה קצובה בזמן ולעיתים היא נמשכת חיים שלמים. אם אתם נערכים היטב לחיים בכרך התוסס והמופלא הזה ומודעים לעלויות הגבוהות הנלוות אליהם, תצליחו להשתלב בו היטב ולנהל חיים איכותיים ברמה גבוהה.

       

      כמה זה עולה? ובכן, עלות חודשית ממוצעת של מגורים ומחיה בניו יורק היא 3,000 דולר, אך היא עשויה להשתנות מרובע לרובע ומשכונה לשכונה.

       

      במנהטן למשל הכנסה שנתית של 60 אלף דולר תאפשר לכם לחיות ברמת חיים ממוצעת ובאיכות סבירה. לעומת זאת אותה הכנסה בעיר אחרת או במדינה אחרת בארצות הברית, עשויה לאפשר לכם איכות חיים גבוהה יותר.

       

      יכולים להרשות לעצמכם חיים טובים ונוחים בניו יורק? נפלא. מתלבטים וחוששים מיוקר המחיה באחת הערים היקרות בעולם? חפשו אזורי מגורים בעלויות סבירות שמתאימות לכם ולתקציב המשפחתי שלכם.

       

      לנתק את התושבות עם רואה חשבון

      תהליך ניתוק התושבות הישראלית הוא תהליך בירוקרטי ארוך ומורכב. הוא מצריך קבלת ייעוץ מרואה חשבון וליווי מקצועי לכל אורך הדרך. ניתוק התושבות הוא תהליך שמבצעים ברשויות המס בישראל וכן במוסד לביטוח לאומי.

       

      למה חשוב לנתק תושבות בתהליך הרילוקיישן? כדי שלא תידרשו לדווח על הכנסותיכם בארץ ולשלם מיסים לרשויות המס בישראל.

       

      כדי לנתק תושבות צריך למלא טפסים ייעודיים ולהוכיח תושבות חוץ. אם אתם עוברים לארצות הברית לתקופה שעולה על שלוש שנים, כדאי שתתחילו את תהליך ניתוק התושבות עוד לפני הרילוקיישן ותישארו בקשר עם רואה החשבון שלכם גם לאחר שתעזבו. התהליך עצמו אורך זמן, וכדי שיהיה מיטבי כדאי להקדיש לו תשומת לב מרבית.

       

      אם אתם תושבים חוקיים בארצות הברית, דיווח המס השנתי אינו פוסח עליכם, ואתם נדרשים למלא אותו ולהצהיר על הכנסותיכם, על רכושכם ועל ההון שצברתם בזמן שהייתכם בארצות הברית. עד שתתנתקו מהתושבות הישראלית, תצטרכו לענות על הדרישות של רשויות המס בשתי המדינות ולנסות להימנע מתשלומי מס כפולים.

       

      אנו במשרד רואי חשבון גרינברג בעלי ניסיון רב בכל הקשור לרילוקיישן ורילוקיישן לארצות הברית בפרט. אנו עומדים לרשותכם ומבטיחים לכם סיוע מלא בכל היבטי המס הנלווים לתהליך הרילוקיישן ובכל הקשור לניתוק התושבות ולהתחלת החיים החדשים בארצות הברית, במידה ויש לכם שאלות כלשהן בנוגע לתהליך הרילוקיישן לארה"ב אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לתת לכם מענה מקצועי.

       

      שאלות ותשובות נפוצות על רילוקיישן לארצות הברית

       

      מהם היתרונות של רילוקיישן לארצות הברית?

      היתרונות המרכזיים של מעבר לארצות הברית כוללים: כלכלה חזקה עם הזדמנויות תעסוקה רבות, מערכת חינוך מובילה, מגוון תרבותי עשיר, שפע של אטרקציות ופעילויות פנאי וסביבה המקדמת יזמות וחדשנות. כמדינת מהגרים, אזרחי ארצות הברית גם ידועים כחברה פתוחה שמקבלים מהגרים חדשים בשמחה.

       

      מהם החסרונות של רילוקיישן לארצות הברית?

      חסרונות אפשריים של הגירה לארצות הברית הם המרחק הגאוגרפי הגדול ממדינת המוצא, התאקלמות לתרבות ואורח חיים שונים, עלויות מחיה וביטוחים יקרים יחסית, ביורוקרטיה ופרוצדורות הגירה מורכבת. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את משבר הדיור בערים הגדולות.

       

      מהם הדרכים הנפוצות ביותר לקבלת ויזה/גרין קארד לארצות הברית?

      הדרך הנפוצה ביותר היא קבלת ויזת עובד או דרך הגרלת הגרין קארד השנתית. דרכים אחרות נפוצות כוללות ויזת משפחה לבני זוג/ילדים של אזרחים אמריקאים, הגירת משקיעים, ויזה לסטודנטים ומדענים וויזת פליטים מטעמים הומניטאריים.

       

      באיזה אזורים כדאי להתיישב למהגרים חדשים בארצות הברית?

      ערים גדולות כמו ניו יורק, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו מושכות המונים בזכות הפעילות התרבותית והתעסוקתית הענפה, אך צריך לקחת בחשבון את עלויות המחיה הגבוהות ועומסי התנועה. ערים קטנות יותר כמו אוסטין, דנוור וסיאטל עשויות להוות חלופה נוחה יותר עם איכות חיים גבוהה. כמו כן, ערים רבות בדרום כמו אטלנטה ומיאמי ידועות כאטרקטיביות עבור מהגרים בשל עלויות המחייה הסבירות.

       

      מהם התנאים העיקריים לקבלת אזרחות אמריקאית לאחר ההגירה?

      כדי להגיש בקשה לאזרחות אמריקאית, יש לעמוד בתנאים הבאים: שהייה של לפחות 5 שנים כתושב קבע (גרין קארד), שליטה בשפה האנגלית, היכרות עם ההיסטוריה והממשל האמריקאי, עבר נקי מהרשעות פליליות חמורות ותשלום כל המיסים הנדרשים. לאחר עמידה בקריטריונים וטקס השבעה, ניתן לקבל אזרחות אמריקאית מלאה.

       

      האם אפשר לשמור על אזרחות כפולה אחרי קבלת אזרחות אמריקאית?

      ארצות הברית מאפשרת אזרחות כפולה ואף אזרחות מרובה, כך שאין צורך לוותר על אזרחות מדינה אחרת לאחר קבלת האזרחות האמריקאית. עם זאת, חשוב לבדוק את החוקים במדינת האזרחות המקורית שלכם טרם קבלת אזרחות נוספת. יש מדינות אחדות שאינן מכירות באזרחות כפולה וייתכן שתידרשו לוותר על האזרחות הקודמת במקרה כזה.

      עמית גרינברג
      עמית גרינברג

      יועץ מס ומנהל משרד גרינברג בע"מ המעניק שירותי הנהלת חשבונות, ייעוץ עסקי וייעוץ מס.

      שתפו את המאמר עם חברים
      צרו איתנו קשר

      זקוקים לייעוץ? פנייתכם חשובה לנו, אנא השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי



        גרינברג רואי חשבון

        משרד המתמחה בהנהלת חשבונות וייעוץ מס לחברות, עסקים קטנים ובינוניים, בנוסף לכך, המשרד מציע שירות סיוע וליווי בסוגיות המס השונות הכרוכות בתהליך הרילוקיישן לכל המדינות בעולם. צוות המשרד מקצועי, אדיב ומנוסה בתחום, תוך מתן שירות מסור ואישי לפי צרכיו של כל לקוח.

        חיפוש
        אולי יעניין אותך גם...
        דילוג לתוכן