רוצה לוודא שהעסק שלך מתנהל באופן יעיל וחכם, מנהל את כל הספרים בצורה תקינה ובשורה התחתונה, חוסך כמה שיותר?
מלאו פרטים עכשיו וניצור קשר בקרוב!
למידע וייעוץ מקצועי



    למידע נוסף וייעוץ מקצועי >
    למידע נוסף וייעוץ מקצועי X
    השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם



      רואה חשבון לעוסק מורשה

      רואה חשבון לעוסק מורשה
      תוכן עניינים

      במציאות הכלכלית המורכבת של ימינו עוסקים מורשים אינם יכולים להרשות לעצמם לוותר על שירותי ראיית חשבון. האתגרים הפיננסיים העולמיים והמשברים הכלכליים מאיימים ומשפיעים על עסקים בכלל ועל עוסקים מורשים בפרט. בתקופה שבה כוח הקנייה נשחק ושוחק את כולם – גם את בעלי העסקים וגם את נותני השירותים, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מרואה חשבון מיומן, בקיא ומנוסה.

       

      אחת הסיבות המרכזיות לכישלון עסקי של עוסקים מורשים בישראל היא התנהלות פיננסית לוקה בחסר. עוסקים מורשים רבים – בעיקר אלה שמנהלים עסק של אדם אחד – מעדיפים לנהל בעצמם את ספרי העסק ולא חושבים להתייעץ עם רואה חשבון לעוסק מורשה. הם טרודים בעבודה ובניהול הפעילות המקצועית וכלל לא חושבים על תכנון פיננסי, על בניית תזרים, על ניצול נבון של משאבים ועל גיוס ממון להרחבת העסק. הם שבויים בדעה הקדומה שרואה חשבון מכין את המשכורות לעובדים ומגיש טפסים לרשות המיסים, ואינם מבינים שדווקא הם – העוסקים המורשים – צריכים יותר מכל את הראייה העסקית הרחבה שרואה החשבון יכול להציע להם.

       

      עוסקים מורשים? רוצים לעשות סדר בעסק? בואו נבדוק יחד למה כל עסק צריך רואה חשבון, ואיך רואה החשבון יכול לקדם את ההצלחה העסקית שלכם.

       

      האם עוסק מורשה חייב רואה חשבון?

      רואה חשבון עושה הרבה יותר מהכנת משכורות והגשת טפסים לרשויות המס. אפשר לומר שרואי החשבון הם מורי הדרך לעוסקים מורשים מתחילים והיועצים הטובים ביותר לעסקים ותיקים. רואה החשבון שלכם ישמור על הכספים שלכם ויבטיח שהעסק יישאר פעיל ומשגשג. שיתוף פעולה הדוק עם רואה חשבון יסייע לכם להשיג את כל המטרות העסקיות שהצבת לעצמכם בתחילת הדרך ולשמור על הצלחה עסקית יציבה לאורך זמן.

       

      אחת השאלות העיקריות שמנהלי עסקים שואלים את עצמם, היא – האם עוסק מורשה חייב רואה חשבון? אך לפני שנענה על השאלה הזאת, נדגיש שהתשובה לעולם אינה חד-משמעית.

       

      רואה חשבון הוא חיוני לכל עסק החל בשלב היזמות והתכנון, דרך שלב ההקמה וכלה בעבודה השגרתית. בין שאתם עוסקים מורשים חדשים ועובדים לבד בעסק ובין שאתם מנהלים עסק ותיק ומצליח ויש לכם צוות עובדים מסור, רואה החשבון שלכם יקל עליכם בניהול הכספים, יתריע על בעיות תזרים ויעזור לכם לגבש חזון ותוכנית להתייעלות העסק.

       

      האם עוסק מורשה חייב רואה חשבון

       

      איך לבחור רואה חשבון לעוסק מורשה?

      כאשר אתם עומדים לבחור רואה חשבון לעוסק מורשה יש מספר דברים שחשוב שתבדקו:

      1. התמחות – האם משרד רו"ח עובד בעיקר עם עסקים גדלים או קטנים? עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ? רצוי לבחור רואה חשבון המתמחה בסוג העסק בו אתם עוסקים.
      2. ניסיון – מומלץ לבחור במשרד בעל ניסיון וותק רב בתחום, כל אלו יבטיחו שהשירות שתקבלו יהיה ברמה הגבוהה ביותר. הניסיון של משרד רו"ח הוא פרמטר שלא כדאי להתפשר.
      3. זמינות – חשוב מאוד לבחור במשרד שיהיה זמין ויוכל לתת לכם מענה בצורה מהירה ויעילה.

       

      רואה חשבון לפתיחת עוסק מורשה חדש

      לפני שאתם מתחילים לנהל עסק, אתם צריכים להקים אותו. בכל הנוגע לתהליך פתיחת עוסק מורשה, רואה חשבון הוא נחוץ וחיוני. כדי שלא תצטרכו לשבור את הראש מול מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי ותוכלו להתמקד בתכנון העסק, במערך השיווק שלכם ובבניית מאגר הלקוחות, תנו לרואה החשבון שלכם לפתוח את העסק שלכם בשבילכם.

       

      רואה חשבון יודע בדיוק אילו טפסים יש להגיש לרשויות השונות ואילו אסמכתאות יש לצרף לכל טופס. הוא יפנה בשמכם לרשויות המס ולמוסד לביטוח לאומי ויסדיר את כל העניינים במהירות ובלי לבזבז זמן, הוא גם יכול לעזור לכם עם גיוס אשראי.

       

      רוצים להתמקד במתן שירות ללקוח הראשון שלכם? עשו זאת ותנו לרואה החשבון שלכם לדאוג לניירת במקומכם.

       

      לתת למקצוען לנהל את הכספים

      מרבית העוסקים המורשים חושבים שאם הם עובדים על תקציב מצומצם, הם לא יכולים להרשות לעצמם שירותי ראיית חשבון. אך מה דעתכם להפסיק להגביל את עצמכם? עלות רואה חשבון לעוסק מורשה היא סבירה לחלוטין ומתאימה את עצמה לצרכים העסקיים שלכם. חשבו על כל הזמן והמאמצים שאתם משקיעים בניהול עצמי של הכספים שלכם.

       

      חשבו גם על כל הטעויות שאתם עלולים לעשות בתום לב – טעויות שיכולות לעלות לכם כסף רב בהמשך. זה לגמרי מובן – אתם אנשי מקצוע ולא אנשי כספים.

       

      אז מה דעתכם לתת למקצוען לנהל את הכספים שלכם? חסכו זמן יקר ואנרגיה והתפנו לעיסוקים שאתם אוהבים באמת. תנו לרואה החשבון שלכם למלא את הטפסים, לדווח לרשויות, לעקוב אחר התזרים, להשוות בין ההוצאות להכנסות, לבדוק את העסקאות ולתת לכם את השקט התעשייתי שאתם זקוקים לו.

       

      כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה

       

      שירותי ראיית חשבון לקידום ההצלחה העסקית

      בזמן שעוסקים מורשים אחרים שקועים עמוק בעבודה, אתם יכולים להרשות לעצמכם לתכנן את העתיד של העסק ולהתוות את הדרך להצלחתו. איך? עם רואה החשבון שלכם לצדכם. רואה החשבון שלכם יעזור לכם לגבש תוכנית מקצועית לעתיד, לתכנן את הרחבת הפעילות העסקית, לקבוע תקציב להשקעות ואולי גם לגייס שותפים, משקיעים וממון.

       

      רואי חשבון ניחנים בראייה כלכלית, פיננסית ועסקית רחבה ונעזרים בה כדי לנווט בעלי עסקים בדרכם להצלחה.

       

      כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה?

      הנהלת חשבונות מקיפה לעוסק מורשה יחיד הכוללת:

      1. שירות חודשי.
      2. שימוש באפליקציה ייעודית.
      3. טיפול במקדמות.
      4. דיווחים שוטפים.
      5. הגשת דוח שנתי למס הכנסה.

      החל מ400 ש"ח + מע"מ לחודש.

       

      עוסקים מורשים? חושבים להקים עסק? מנהלים עסק ותיק? מחפשים רואה חשבון בכפר סבא? אל תנסו לנתב לבד בדרך העסקית מלאת המהמורות. תנו לנו להנחות אתכם בדרך ולהדריך אתכם במסע העסקי עד להצלחה ולשגשוג, למשרדינו מעל 35 שנות ניסיון בתחום.

       

      השאירו לנו את הניירת, והתפנו לעבודה שאתם כל כך אוהבים. צרו קשר עוד היום כדי שנוכל להתחיל לעבוד.

      עמית גרינברג
      עמית גרינברג

      יועץ מס ומנהל משרד גרינברג בע"מ המעניק שירותי הנהלת חשבונות, ייעוץ עסקי וייעוץ מס.

      שתפו את המאמר עם חברים
      צרו איתנו קשר

      זקוקים לייעוץ? פנייתכם חשובה לנו, אנא השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי



        גרינברג רואי חשבון

        משרד המתמחה בהנהלת חשבונות וייעוץ מס לחברות, עסקים קטנים ובינוניים, בנוסף לכך, המשרד מציע שירות סיוע וליווי בסוגיות המס השונות הכרוכות בתהליך הרילוקיישן לכל המדינות בעולם. צוות המשרד מקצועי, אדיב ומנוסה בתחום, תוך מתן שירות מסור ואישי לפי צרכיו של כל לקוח.

        חיפוש
        אולי יעניין אותך גם...
        דילוג לתוכן