רוצה לוודא שהעסק שלך מתנהל באופן יעיל וחכם, מנהל את כל הספרים בצורה תקינה ובשורה התחתונה, חוסך כמה שיותר?
מלאו פרטים עכשיו וניצור קשר בקרוב!
למידע וייעוץ מקצועי



    למידע נוסף וייעוץ מקצועי >
    למידע נוסף וייעוץ מקצועי X
    השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם



      רילוקיישן לדובאי – המדריך המלא

      רילוקיישן לדובאי
      תוכן עניינים

      חושבים על רילוקיישן לדובאי? כדאי שתדעו שדובאי היא יעד מוביל לרילוקיישן, וזה לא מפתיע. חיי התרבות התוססים שלה, הכלכלה המשגשגת והזדמנויות התעסוקה המרובות הם רק הדובדבן שבקצפת של עוגת איחוד האמירויות, ואין זמן מתאים יותר מההווה לחשוב על קפיצה רצינית באיכות החיים. דובאי היא עיר הבירה של אמירות דובאי ואחת הערים ההומות איחוד האמירויות הערביות, וכיאה לכך היא מציעה לתושביה שילוב מרתק בין אורח חיים מסורתי מרתק ובין אורח חיים מודרני, עשיר ומעשיר, ולכן היא מתאימה גם לבודדים, גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים.

      במדריך המלא הזה נדבר על דובאי ועל כל מה שצריך לדעת על הרילוקיישן לדובאי. אז אם אתה חושב על התחלה חדשה בעיר המופלאה הזאת, התחילו כאן ואל תשכחו לדבר איתנו, הינה כל מה שאתם צריכים  לדעת עליו.

       

      מתכננים רילוקיישן? משרדינו מציע ייעוץ והכוונה לרילוקיישן לכל מקום בעולם

       

      רילוקיישן לדובאי

      לדובאי, היהלום שבכתר של איחוד האמירויות הערביות, יש קסם מיוחד שאי אפשר להכחישו. פדרציית האמירויות הערביות נמצאת בחצי האי ערב ומצטיינת בנופים עוצרי נשימה, בהיסטוריה עשירה ובאירוח לבבי וחם. מדובר פדרציה מיוחדת שבה מסורת משתלבת עם מודרניות, ושתיהן יוצרות יחד חוויה תרבותית שיוצאת מגדר הרגל. דובאי, אחת מערי הפדרציה המפורסמות, צברה מוניטין בין-לאומי בתחומי העסקים, הפיננסים והחדשנות. קו הרקיע המדהים שלה מלא בפנינות אדריכליות שמעוררות השתאות כמו בניין בורג' ח'ליפה, ומסמל את השאפתנות של מנהיגי האמירות ואת המנטליות שלהם.

      דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי. היא מושכת אליה אנשים מכל העולם ומכל שדרות החיים. אוכלוסיית דובאי היא אחד הדברים המרתקים ביותר בעיר, ועיקר הקסם של דובאי טמון בה. תושבים בני 200 לאומים שונים ויותר מתגוררים בדובאי ובונים יחד כור היתוך של תרבויות, של שפות ושל מסורות. בסביבה הרב-תרבותית המופלאה הזאת צמחה מסורת של סובלנות ושל קבלה, ותושביה מסבירי פנים לכולם. דובאי היא הרבה יותר ממטרופולין תוססת; בגלל הכלכלה המשגשגת שלה והזדמנויות התעסוקה הרבות שהיא מציעה לתושביה, דובאי היא יעד אטרקטיבי לאנשי עסקים, ליזמים ולכל מי שרוצה לשפר את איכות החיים שלו. מנהיגי האמירות שואפים לחדשנות טכנולוגית, והדבר ניכר בכל פינה בעיר. בשל כך דובאי היא חממה לתעשיות משגשגות כמו פיננסים, נדל"ן, אירוח ותיירות. מלבד היתרונות הכלכליים של העיר, דובאי מציעה לתושביה חיים איכותיים ונוחים בכל היבט – בתשתיות, בתחבורה, במתקני בריאות, במרכזי קניות, בתרבות הפנאי ובשמורות הטבע. החיים בדובאי הם נוחים ומעשירים, ורילוקיישן לדובאי הוא בהחלט התנסות של פעם בחיים.

       

      המרינה בדובאי

       

      אשרות כניסה לדובאי

      כמו כל תהליך רילוקיישן גם רילוקיישן לדובאי צריך להתחיל באשרת כניסה. אחד הדברים הראשונים שיש להביא בחשבון לפני שמהגרים לדובאי הוא אשרת הכניסה. דובאי מציעה אשרות כניסה למטרות שונות – לעבודה, לעסקים, להשקעות נדל"ן או ללימודים. כדי להתחיל את החיים החדשים בדובאי ברגל ימין יש לפנות למסלול האשרה המתאים. כך תדעו איזו אשרה אתם צריכים:

      • אם אתם מגיעים לדובאי מטעם מקום העבודה שלכם, אתם צריכים אשרת עבודה. את האשרה יממן המעסיק בארץ או המעסיק בדובאי כדי שתוכלו לעבוד בעיר כחוק. כדי לקבל אשרת עבודה תצטרכו להציג מכתב כוונות רשמי מהמעסיק בארץ או מהחברה המקומית ששכרה את השירותים שלכם. חשוב שהמעסיק שלכם יתחיל את תהליך הבקשה לאשרה זמן מה לפני הגעתכם.
      • אם בכוונתכם לפתוח עסק בדובאי, אתם צריכים אשרת עסקים. אשרת עסקים תאפשר לכם לפתוח עסק בדובאי או להרחיב את הפעילות העסקית שלכם לדובאי. כדי לקבל אותה תצטרכו להגיש תוכנית עסקית מפורטת, להוכיח חוסן כלכלי ולצרף אסמכתאות לכוונתכם להשקיע הון. ממשלת דובאי תייעל את התהליך בשבילכם ותעזור לכם במסע העסקי החדש שלכם.
      • אם אתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן בדובאי, תוכלו להגיש בקשה לאשרת נדל"ן. אשרה זאת מאפשרת לבעלי נכסים זרים לגור בדובאי וליהנות מיתרונות התושבות. כדי להיות זכאי לאשרת נדל"ן תצטרכו לרכוש נכס בסכום המינימלי הנקוב במשרד הקרקעות של דובאי. אשרת הנדל"ן תקפה לשנתיים, ואפשר לחדש אותה אם עומדים בכל הדרישות.
      • מתכוונים ללמוד בדובאי? התקבלתם ללימודים באחת מהאוניברסיטאות או המכללות בעיר? תוכלו לקבל אשרת לימודים בקלות אם תציגו מכתב קבלה מהמוסד הלימודי, ואף לזכות במלגות ובסיוע כלכלי לסטודנטים זרים.

      חשוב להבין שלכל אשרה יש דרישות משלה ועמלות בשיעורים שונים. חשוב להתייעץ עם רואה חשבון שמתמחה ברילוקיישן לדובאי ויכול ללוות אתכם בתהליך. המעבר לדובאי הוא הרפתקה מרגשת, אך חשוב להתחיל אותו כחוק ולקבל את אשרת הכניסה הרלוונטית לכם.

       

      יוקר המחיה בדובאי

      דובאי ידועה בסגנון החיים היוקרתי שהיא מציעה לתושביה, ובתרבות עירונית תוססת. היא שופעת בהזדמנויות לתושבים ומציעה להם מחיה איכותית ברמה גבוהה. עם זה, חשוב להביא בחשבון את יוקר המחיה בעיר היפה והדינמית הזאת לפני הגירה לדובאי. איזון בין הוצאות המגורים והבריאות ובין אורח החיים הוא חיוני אם רוצים ליהנות מחיי היום-יום בדובאי. דיור הוא אחת ההוצאות הגדולות של תושבי דובאי. העיר מציעה לתושביה מבחר אפשרויות דיור כמו דירות מפוארות בבניינים רבי-קומות או וילות מרווחות בקהילות סגורות. מחירי השכירות משתנים מאזור לאזור, ולכן חשוב לעשות חקר שוק ולבחור סביבת מגורים שהולמת את התקציב שלכם. שירותי בריאות הם דבר חשוב נוסף שיש להביא בחשבון. בעיר יש מוסדות בריאות מעולים, אך שירותי הבריאות בה יקרים מאוד. חשוב שיהיה לכם כיסוי ביטוחי מלא שייתן לכם גישה לשירותי הבריאות הטובים ביותר בעת הצורך. בכל הנוגע לאורחות החיים, דובאי מציעה לתושביה פעילויות פנאי מדהימות ומקומות בילוי יוקרתיים החל במרכזי קניות הומים וכלה במסעדות גורמה משובחות, כל אחד יכול למצוא פעילות לטעמו בעיר הייחודית הזאת. חשוב לתקצב את הוצאות הפנאי ולאזן בין ההכנסות ובין ההוצאות כדי לשמור על רמת חיים מספקת. אף על פי שדובאי מציעה לתושביה תנאי מחיה איכותיים, חשוב להביא בחשבון את עלויות המגורים, את עלויות הדיור ואת יוקר המחיה. אפשר לחיות היטב בדובאי גם במגבלות תקציב, אך צריך לדעת איך לעשות את זה נכון.

       

      חינוך וביטחון בדובאי

      בדובאי יש בתי ספר בין-לאומיים רבים המציעים תוכניות לימודים איכותיות המבוססות על המתווים המקובלים במדינות מובילות. בתי הספר האלה מספקים לילדי התושבים השכלה רחבה ושואפים לייצר סביבה מטפחת ומכילה לכל התלמידים. אחד היתרונות של מערכת החינוך בדובאי הוא ההתמקדות שלה בחדשנות ובטכנולוגיה. בבתי ספר רבים בעיר יש מתקנים חדישים המתאימים לשיטות הוראה מתקדמות, וכל זאת כדי להכין את התלמידים לאתגרי העתיד. תוכנית הלימודים הבסיסית מדגישה חשיבה ביקורתית, יצירתיות ויכולת לפתור בעיות ונותנת לתלמידים את הכלים הדרושים להצלחה בעולם המשתנה תדיר. בכל הנוגע להשכלה גבוהה, בדובאי יש כמה אוניברסיטאות ומכללות. מוסדות אלה מציעים תוכניות לימודים מגוונות בדיסציפלינות שונות שעוזרות לסטודנטים להשיג את היעדים האקדמיים ואת יעדי הקריירה שלהם. בין שאתם מתעניינים בעסקים, ברפואה או בהנדסה, ובין שאתם מתעניינים באומנויות או במוזיקה, בדובאי תמצאו את המסלול האקדמי המתאים לכם.

       

      ביטחון בדובאי

      ומה לגבי ביטחון? זאת שאלת מפתח לישראלים שרואים בדובאי יעד לרילוקיישן. ובכן, שיעורי הפשיעה בדובאי נמוכים מאוד. מנהיגי האמירות שמים להם למטרה לשמור על רווחת התושבים ונוקטים אמצעים מחמירים כדי להבטיח את ביטחונם. משטרת דובאי יעילה מאוד, מקצועית ומתוקצבת היטב, ושוטרי דובאי מצליחים במשימתם לשמור על החוק והסדר בעיר. גם שוטרים קהילתיים פעילים בדובאי ונוכחים בקהילות המגורים, בשטחים הציבוריים ובאזורי הקניות כדי להושיט לתושבים סיוע ולהגן עליהם.

       

      מיסוי בדובאי

      לדובאי יש תקנות מס ייחודיות. תושבי דובאי פטורים ממס הכנסה וממס רווחי הון. עם זה, יש מיסים חשובים אחרים שצריך להכיר כמו מס ערך מוסף, מס מכס ומיסי חברות. אם אינכם בקיאים בתקנות המס בדובאי, הגיע הזמן להתייעץ איתנו. צוות רואי החשבון של משרד גרינברג מומחה בכל הקשור למיסוי רילוקיישן לדובאי ויכול לעזור לכם להתמודד עם תהליך ההגירה על הצד הטוב ביותר. חשוב לזכור שדובאי מציעה תמריצי מס לאנשי עסקים ולמשקיעים כדי לטפח השקעות זרות ולעודד צמיחה כלכלית. רוצים לחיות טוב? בואו לחיות בדובאי, רק אל תשכחו לדבר איתנו לפני כן.

       

      צילום של דובאי מלמעלה

       

      בדרך לדובאי עוברים במשרד גרינברג

      ללא ספק דובאי היא יעד חלומי לישראלים רבים. אך היא לא חלום; היא מציאות שנמצאת בהישג ידכם. ותהליך הרילוקיישן לדובאי לא חייב להיות מורכב אם עושים אותו נכון. אז מה דעתכם לעשות את זה נכון? בדרך לדובאי תעצרו אצלנו. אנחנו כאן בשבילכם.

      עמית גרינברג
      עמית גרינברג

      יועץ מס ומנהל משרד גרינברג בע"מ המעניק שירותי הנהלת חשבונות, ייעוץ עסקי וייעוץ מס.

      שתפו את המאמר עם חברים
      צרו איתנו קשר

      זקוקים לייעוץ? פנייתכם חשובה לנו, אנא השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי



        גרינברג רואי חשבון

        משרד המתמחה בהנהלת חשבונות וייעוץ מס לחברות, עסקים קטנים ובינוניים, בנוסף לכך, המשרד מציע שירות סיוע וליווי בסוגיות המס השונות הכרוכות בתהליך הרילוקיישן לכל המדינות בעולם. צוות המשרד מקצועי, אדיב ומנוסה בתחום, תוך מתן שירות מסור ואישי לפי צרכיו של כל לקוח.

        חיפוש
        אולי יעניין אותך גם...
        דילוג לתוכן