רוצה לוודא שהעסק שלך מתנהל באופן יעיל וחכם, מנהל את כל הספרים בצורה תקינה ובשורה התחתונה, חוסך כמה שיותר?
מלאו פרטים עכשיו וניצור קשר בקרוב!
למידע וייעוץ מקצועי



    למידע נוסף וייעוץ מקצועי >
    למידע נוסף וייעוץ מקצועי X
    השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם



      כל מה שצריך לדעת על מיסים בארצות הברית

      מיסים בארצות הברית
      תוכן עניינים

      אזרחי ארצות הברית, בין שהם מתגוררים בשטחה ובין שלא, תושבים שמחזיקים באשרת גרין קארד וכן אזרחים של מדינות אחרות או תאגידים שמקבלים הכנסות ממקורות אמריקאים – כולם נדרשים לדווח לממשלת ארצות הברית על הכנסותיהם ולשלם מיסים כחוק. גם אנשים שמשתכרים סכומים הנמוכים משכר המינימום, צריכים לדווח על הכנסותיהם כדי שייקבע דירוג האשראי שלהם ותיבחן זכאותם להחזרי מס.

      אף שדיווחים שנתיים לרשות המיסים (IRS) הם חובה הן לאזרחי ארצות הברית והן לתושבים חוקיים בשטחה, גם לנישומים יש זכויות בכל הנוגע להתנהלותם עם רשות המיסים האמריקאית, והם יכולים לדרוש מיצוי מלא של זכויותיהם בכל עת. 

      מערכת המיסוי האמריקאית היא חלק בלתי נפרד משגרת חייהם של כלל האזרחים והתושבים, אך לא כולם מבינים אותה לעומקה. מהסיבה הזאת גם ישראלים שנאלצים להתמודד מדי שנה עם דיווחים ל־IRS בין שהם אזרחים אמריקאים ובין שהם מקבלים הכנסות ממקור אמריקאי, עלולים ללכת לאיבוד בסבך הטפסים והבירוקרטיה האמריקאית ולהסתבך.

      אם גם אתם נדרשים לדווח ל־IRS על הכנסותיכם ולא יודעים היכן להתחיל, המאמר הזה הוא בשבילכם ולמענכם. 

       

      מבולבלים? הינה כל מה שצריך לדעת על מיסים בארצות הברית.

       

      מס הכנסה בארצות הברית

      רואה חשבון אמריקאי המתמחה במיסוי ישראלי, יאמר לכם שבכל הנוגע למערכת המיסוי האמריקאית, הדברים אינם מורכבים כמו שחושבים.

      נתחיל בכך שהממשלה הפדרלית היא זו שמטילה על כלל אזרחיה את חובת תשלום המס. דירוג המס ושיעור המס נקבעים על פי רמת ההכנסה של כל אזרח או תושב, ואת תשלומי המס יש להעביר ישירות לרשות המיסים. כדי שרשות המיסים תדע מהו שיעור המס שכל אזרח חייב לשלם, על האזרחים לדווח מדי שנה על הכנסותיהם ועל מצבם הפיננסי בכללותו חוק זה תקף גם לאזרחים אשר ביצעו תהליך רילוקיישן לארצות הברית.

      הדוחות השנתיים מאפשרים לרשות המיסים להגדיר את מדרגות המס לכל אזרח, לכל תושב ולכל תאגיד ולגבות מיסים לפי הדירוג שנקבע. את הדיווח השנתי יש להגיש עד ה־15 באפריל מדי שנה ולא יאוחר מחודש יוני אם המדווחים הם עצמאים או תאגידים.

      שימו לב כי איחורים עלול לגרור קנסות כבדים לכן כדאי להקדים תרופה למכה.

       

      מס הכנסה בארצות הברית

       

      מי צריך להגיש דוחות מס שנתיים?

      • אזרחי ארצות הברית, בין שהם מתגוררים בשטח ארצות הברית ובין שהם חיים בכל מקום אחר בעולם, חייבים להגיש דוחות מס שנתיים לרשות המיסים האמריקאית ולשלם מס בהתאם לדירוג שנקבע להם.
      • תושבים חוקיים בארצות הברית – מחזיקי אשרת גרין קארד – מחויבים הן בדיווח שנתי והן בתשלומי מיסים.
      • תאגידים שהוקמו בארצות הברית ומנהלים את פעילותם העסקית בארצות הברית או מחוצה לה, חייבים לדווח על הכנסותיהם ולשלם מס בהתאם לדירוג המס שנקבע להם.
      • ישראלים שחיים בישראל אך מחזיקים באזרחות אמריקאית או באשרת גרין קארד תקפה, חייבים להמשיך ולדווח על הכנסותיהם לרשות המיסים האמריקאית ולשלם מיסים כחוק, אם כי הם עשויים לקבל החזרי מס או ניכויים הודות לאמנת המס שנחתמה בין ישראל לארצות הברית.
      • ישראלים שאינם אזרחים או תושבים אמריקאים אך מקבלים הכנסות ממקור אמריקאי כמו נדל"ן והשקעות אחרות, חייבים לדווח על ההכנסות הללו.

       

      טפסים שכל נישום צריך להכיר

      • טופס הדיווח הבסיסי הוא טופס 1040, ואותו יש להגיש מדי שנה עד ה־15 באפריל. בטופס זה יש לדווח על כל ההכנסות והרווחים של הנישום בשנת המס הרלוונטית, והם מחויבים במס.
      • דו"ח FBAR הוא הצהרה על ניהול חשבונות בנק מחוץ לארצות הברית, ויש להגישו למשרד האוצר האמריקאי מדי שנה בנפרד מטופס 1040. הדו"ח מתייחס אך ורק לחשבונות פיננסיים שהסכום המצטבר בהם עולה על עשרת אלפים דולר. זהו אמצעי הצהרתי בלבד ומיועד לניטור מצבו הפיננסי של הנישום.
      • טופס 1040-NR מיועד לאזרחים זרים שמפעילים עסקים בארצות הברית או מרוויחים מהשקעות בשטחה של ארצות הברית. הטופס כולל דיווח על הכנסות ממקורות אמריקאים בלבד שהתקבלו בשנת המס הרלוונטית. יש להגישו ל־IRS בד בבד להגשת בקשה להנפקת ITIN – מספר זיהוי לצורכי מיסוי.

       

      איך להימנע מעבירות מס?

      כדי להימנע מעבירות מס צריך להקפיד על דיווחים שנתיים מלאים לרשות המיסים האמריקאית או למשרד האוצר האמריקאי.

      החדשות הטובות הן שאתם לא צריכים להתמודד עם דיווח מס לבד. רואה חשבון שהוא מומחה לייעוץ מס רילוקיישן, יכול לעזור לכם להגיש את הדיווח השנתי, להעביר את תשלומי המס הנדרשים ואף לקבל החזרי מס בסכומים משמעותיים.

      מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, המענה הוא מהיר, אדיב ומקצועי

      עמית גרינברג
      עמית גרינברג

      יועץ מס ומנהל משרד גרינברג בע"מ המעניק שירותי הנהלת חשבונות, ייעוץ עסקי וייעוץ מס.

      שתפו את המאמר עם חברים
      צרו איתנו קשר

      זקוקים לייעוץ? פנייתכם חשובה לנו, אנא השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי



        גרינברג רואי חשבון

        משרד המתמחה בהנהלת חשבונות וייעוץ מס לחברות, עסקים קטנים ובינוניים, בנוסף לכך, המשרד מציע שירות סיוע וליווי בסוגיות המס השונות הכרוכות בתהליך הרילוקיישן לכל המדינות בעולם. צוות המשרד מקצועי, אדיב ומנוסה בתחום, תוך מתן שירות מסור ואישי לפי צרכיו של כל לקוח.

        חיפוש
        אולי יעניין אותך גם...
        דילוג לתוכן